Beoordelingen van Cannibale Royale Amsterdam

Recente recensies

4.0
X
8 augustus 2022

Super lekker ribs

Reactie van Cannibale Royale

Bedankt voor je fantastische review en top 5-ster beoordeling. Het is een waar compliment en we hopen je gauw weer te mogen verwelkomen bij Cannibale Royale. Un bisou de Cannibale

Grapperhaus
28 juni 2022

Mijn bestelling heb ik niet ontvangen aangezien jullie er niet waren.

I H
26 juni 2022

Lang moeten wachten bij afhalen, ondanks de aangegeven tijd. Eten is prima, maar niet bijzonder.

Ilter
12 juni 2022

Burger was good as always, however fries were really poor. Too soft, oily and not fresh.

Reactie van Cannibale Royale

Hi Ilter, Thanks for taking the time to write a review and leave your feedback! It's highly appreciated. We hope to see you again soon! Un bisou de Cannibale

X
30 april 2022

Good food!

Reactie van Cannibale Royale

Thanks for taking the time to write a review! It's highly appreciated. We hope to see you again soon! Un bisou de Cannibale

Marcel Schreuder
28 april 2022

De hamburgers zijn altijd erg goed, maar deze keer niet erg warm meer ondanks maar 5 minuten fietsen en zelf ophalen.

Reactie van Cannibale Royale

Hi Marcel, Bedankt voor je review en je feedback. Onze oprechte excuses dat de burger niet de juiste temperatuur had bij thuiskomst. We zullen dit intern bespreken met het keukenmanagement om te zorgen dat dit niet meer voorkomt. Hopelijk mogen we jullie snelle weer verwelkomen bij Cannibale Royale! Un bisou de Cannibale

Jeannot
11 april 2022

Ribs waren lekker, frieten ook. Helaas was de papieren zak na 100 meter al kapot waardoor alles op de grond viel. Vrij zonde natuurlijk.

Reactie van Cannibale Royale

Hi Jeannot, Bedankt voor je review en je feedback. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We zijn blij dat we het via de mail met jullie hebben kunnen oplossen. Hopelijk tot snel bij Cannibale Royale! Un bisou de Cannibale

Myriam
25 maart 2022

Super spareribs en de vegetarische burger is ook heerlijk!

Reactie van Cannibale Royale

Hi Myriam, Bedankt voor je top 5-ster beoordeling. Het is een waar compliment en we hopen je gauw weer te mogen verwelkomen bij Cannibale Royale. Un bisou de Cannibale

Carola
14 maart 2022

We hadden eten besteld om af te halen. En toen we net vertrokken werden we gebeld dat ze gingen sluiten. We vroegen om opheldering en toen werd er gezegd dat de kok ziek was. Kan voorkomen natuurlijk maar slecht dat je dan gewoon nog online kan bestellen en dat er geen backup voor de kok is. Wat een gezellig avondje moest worden met onze favoriete burger, ging dus niet door.

Reactie van Cannibale Royale

Hi Carola, Bedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak. Helaas moesten wij deze avond door onvoorziene omstandigheden onze deuren eerder sluiten. Wel vinden wij het enorm vervelend dat dit gebeurd is en willen het graag goed met je maken. Zou je ons kunnen mailen op CRE@cannibaleroyale.nl indien je graag een nieuwe bestelling wilt plaatsen? Wij zijn op dit emailadres bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Nogmaals onze oprechte excuses en ik hoor graag van je! Un bisou de Cannibale

Anoniem
27 februari 2022

Blijkbaar waren ze gesloten

Reactie van Cannibale Royale

Beste, Bedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak. Helaas konden wij deze avond door onvoorziene omstandigheden onze deuren niet openen. Wel vinden wij het enorm vervelend dat dit gebeurd is en willen het graag goed met je maken. Zou je ons kunnen mailen op CRE@cannibaleroyale.nl indien je graag een nieuwe bestelling wilt plaatsen? Wij zijn op dit emailadres bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Nogmaals onze oprechte excuses en ik hoor graag van je! Un bisou de Cannibale

Ruben
5 januari 2022

Thuis kunnen eten zoals het ook in het restaurant zou zijn. Bestelling was ook klaar op de afgesproken tijd. Verder was het personeel erg vriendelijk en service gericht.

Reactie van Cannibale Royale

Hi Ruben, Bedankt voor je beoordeling. Het is een waar compliment en we hopen je gauw weer te mogen verwelkomen bij Cannibale Royale. Un bisou de Cannibale

R.Voogt
27 december 2021

De spareribs waren heerlijk, echt genoten. Ga zo door Cannibale Oost, jullie doen het echt goed!

Reactie van Cannibale Royale

Bedankt voor je top 5-ster beoordeling. Het is een waar compliment en we hopen je gauw weer te mogen verwelkomen bij Cannibale Royale. Un bisou de Cannibale

Bram
24 december 2021

Echt dramatisch. Voor 55 euro besteld en de helft van de bestelling niet gekregen, en dat op kerstavond.

Reactie van Cannibale Royale

Bedankt dat je de tijd hebt genomen je feedback te geven. Jammer dat je geen goede ervaring hebt gehad op kerstavond. We hebben zojuist je recensie meegenomen in de managers vergadering en kunnen je verzekeren dat je volgende ervaring een fantastische wordt. Excuses. Zou je mij een email kunnen sturen met je klacht naar cre@cannibaleroyale.nl? We zouden het graag met je willen goed maken! Un bisou de Cannibale

Minke
10 december 2021
Reactie van Cannibale Royale

Bedankt voor je top 5-ster beoordeling. Het is een waar compliment en we hopen je gauw weer te mogen verwelkomen bij Cannibale Royale. Un bisou de Cannibale

Marcel
3 december 2021

Burger besteld van de afhaal Cannibale. Goeie kwaliteit, hoor! 👌🏻

Reactie van Cannibale Royale

Hi Marcel, Bedankt voor je top 5-ster beoordeling. Het is een waar compliment en we hopen je gauw weer te mogen verwelkomen bij Cannibale Royale. Un bisou de Cannibale

M.purperhart
27 september 2021

Steak was niet gebakken zoals ik had aangegeven in de opmerkingen. Heel erg jammer.

Reactie van Cannibale Royale

Hi, Bedankt dat je de tijd hebt genomen je feedback te geven. Jammer dat je geen goede ervaring hebt gehad. We hebben je review meegenomen in onze management en keuken vergadering en kunnen je verzekeren dat je volgende ervaring een fantastische wordt. Excuses. We hopen wel dat je ons nog een tweede kans geeft, zodat wij de bittere nasmaak kunnen wegspoelen met een sappige steak. Un bisou de Cannibale

Diederik
16 augustus 2021

Goeie spareribs, vielen heerlijk van het bot af! Was een grote portie, dus precies waar ik op zoek naar was. Bezorging was erg snel (15 minuten eerder dan de gegeven ETA). Volgende keer bestel ik weer hier.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
1 augustus 2021

Uitstekende spareribs, heerlijk gegeten

Joyce Buis
4 juli 2021

Gevraagd om de tomaat weg te laten van de hamburger. Helaas was de tomaat toch aanwezig op de burger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sven
30 juni 2021

Er zat geen (bbq) saus bij de ribs. Was fijn geweest als dat vooraf was aangegeven, dan kon ik het bijbestellen...

Claudia Trajano
27 juni 2021
Nina
19 juni 2021

Het was super lekker, alleen de saus was niet tactisch geplaatst op het broodje, viel bijna uit elkaar omdat t beetje zompig was

Annemieke
13 juni 2021

Zoals altijd heerlijk eten en op tijd bezorgd!

Steaklover
2 juni 2021

Bij bestelling heb ik een gewenste tijd opgegeven maar het eten kwam een uur te vroeg. Eerst nog even gechecked of ik geen fout gemaakt had maar registratie was juist en 1 uur te vroeg bezorgd. Vervelend want ik was nog niet klaar om aan tafel te gaan. Heb toen gebeld maar behalve erkenning dat ze te vroeg waren een mat 'sorry.' en verder niets. Ik doe dit niet graag maar toen vervolgens de biefstuk compleet doorbakken bleek (niemand die bij CR bestelt zit te wachten op een droge platte doorgebakken plak) wist ik dat ik toch maar een negatieve review moest plaatsen. Ik ben heel vaak in jullie restaurants geweest en door mijn positieve ervaringen in het verleden hadden jullie een goede naam bij me opgebouwd, maar dit is qua kwaliteit en service echt onder de maat. Geen enkele reden om bij jullie terug te komen. Jammer.

Myrna Van Pelt
31 mei 2021

We love the burgers, and the service and speed of delivery was excellent. Food is always fresh and delicious.

Jon
29 mei 2021

Succulent steak, arrived fast after my order. They use the travel time to let the meat rest so it arrives ready to eat. Lekker!

johan
27 mei 2021

Fantastisch eten, enige dat we missen is het drankje Tinto. Super Zonde! Wellicht een keer toevoegen aan het assortiment.

Betty Coronado
16 mei 2021
Jon Haywood
8 mei 2021

Given the steak travels from restaurant to home, they arrive warm and juicy still. I cannot wait until the restaurant opens 'normally' again, but for the moment, this is just as good.

Bas
5 mei 2021

Eten zoals altijd erg goed. Tweede keer op rij drank niet gekregen.

Reactie van Cannibale Royale

Hi Bas, bedankt voor je recensie en beoordeling. Erg vervelend dat je je drankje niet hebt ontvangen. Onze excuses hier voor! Die is door de drukte vergeten. Ik heb je zojuist een email gestuurd met verder uitleg. Hopelijk tot snel bij ons, Un Bisou de Cannibale

Marijn
1 mei 2021

Heerlijk!! En goede (bezorg)service

Reactie van Cannibale Royale

Hi Marijn, bedankt voor je top beoordeling! Tot gauw weer bij ons. Un Bisou de Cannibale

Ange
1 mei 2021

Altijd top !

Reactie van Cannibale Royale

Hi Ange, bedankt! Tot snel weer bij ons. Un Bisou de Cannibale

Pia
1 mei 2021

De bestelling was tot twee keer toe niet compleet. De fouten zijn wel ruiterlijk gecompenseerd met extra’s en excuses. Eerste keer dat het zo mis ging, want anders gaat het altijd prima. De burgers waren een beetje lauw (ik woon heel vlakbij) maar voor-treffelijk van smaak en de patat ook. Cannibale Royale blijft de beste burgermaker.

Reactie van Cannibale Royale

Hi Pia, bedankt voor je review en top beoordeling! We hopen snel weer bij je te mogen bezorgen. Un Bisou de Cannibale

Jon Haywood
1 mei 2021

I'd booked this earlier in the day for an 18:30h delivery. At 18:55h I called to see if it was on the way and was told it was. At 19:25 it arrived; soggy and cold. I spent another 15 minutes resuscitating it in the oven to get some heat and crispness back. If I'd booked under "as soon as possible" this would have been bearable. But it was booked earlier on for a time later on. That time was selected for a reason. I've ordered lots from here in recent months, trying to support local services. This is the first time I've had an issue and I HOPE it's the ONLY time I have cause to feel mad for bad service.

Reactie van Cannibale Royale

Hi Jon, Thanks for taking the time to write a review. Yet we’re saddened to read about your experience. We are really sorry for the inconvenience. I've send you an email to you with some further explanation. Un bisou de Cannibale

Marijn
28 april 2021

Wij hadden de Cannibale Royale burger en zoals altijd waren die erg lekker! Ook de friet was erg lekker knapperig en dun. Ook niet al te zout, wat vaak bij andere friet wel zo is vind ik. Als minpunt vond ik het wel erg jammer dat het broodje van de burger aan de binnenkant zwart/aangebrand was. Dat hoor je niet zo te serveren vind ik. Heb het meeste zwarte er maar afgehaald, voor zover dat kon... zonder er een zooitje van te maken met de saus etc... Zwart eten verpest voor mij anders echt de smaak (naast dat het niet zo gezond is).

Reactie van Cannibale Royale

Hi Marijn, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat het (bijna) allemaal goed heeft gesmaakt. Onze excuses voor de broodjes, van de Steenkoolgrill kan dit wat extra sporen achterlaten. Wij nemen jouw recensie mee in de volgende managers meeting. We hopen je gauw weer te mogen verwelkomen bij Cannibale Royale. Un bisou de Cannibale

Kristel
27 april 2021

Gewone burgen, Possible burger, wings en zoete aardappel friet besteld met een berg aan sauzen. Goed op smaak en temperaatuur! De Possible burger was echt superlekker, niet droog en goed op smaak. Bovenverwachting! De bezorging was binnen de gestelde bezorgtijd, al met al goeie ervaring. Aanrader! We bestellen nog een keer!

Reactie van Cannibale Royale

Hi Kristel, Wat fijn om te horen dat het allemaal naar wens was! Bedankt hier voor. We hopen je snel weer te mogen ontvangen bij ons. Un Bisou de Cannibale

Natascha
17 april 2021
Reactie van Cannibale Royale

Bedankt, Natascha!

Alex Tschann
16 april 2021

Missing the ribs in my order...

Reactie van Cannibale Royale

Hi Alex, thank you for taking the time to write a review. We are realy sorry for the inconvience. Like we discussed by email we have transferd the money back to you. We hope you wil give us another chance. Un Bisou de Cannibale

A. S.
12 april 2021

veel te veel patat. vlees was eerder op de dag gegrilld en nu opgewarmd, jammer. knoflook saus is super lekker. bezorging snel, binnen 15 minuten en door een vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cannibale Royale

Hi A, bedankt voor je beoordeling. Jammer dat het niet helemaal naar wens was. We nemen je recensie mee in onze managers meeting en kunnen je verzekeren dat je volgende ervaring een fantastische wordt. Hopelijk tot gauw bij ons. Un Bisou de Cannibale

Peter
10 april 2021

Heerlijke spareribs

Reactie van Cannibale Royale

Hi Peter, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! We hopen je gauw weer te mogen verwelkomen bij ons. Un Bisou de Cannibale

Olivier
10 april 2021

Heerlijke ribs. Vriendelijk personeel bij afhalen, dubbel verpakt wegens lange fietstocht (20’).. Thuis aangekomen waren ze nog perfect warm en heerlijk mals. Echt top!

Reactie van Cannibale Royale

Hi Olivier, bedankt voor je leuke review en top-5 beoordeling! Fijn dat het na een lange fietstocht goed heeft gesmaakt. We hopen je gauw weer te mogen ontvangen bij ons. Un Bisou de Cannibale

Sofie
7 april 2021

Superlekker en warm! So close yet so far away maar met de playlist bijna echt❤️

Reactie van Cannibale Royale

Hi Sofie, bedankt voor je leuke revieuw en top beoordeling! Gelukkig krijg je met onze playlist thuis ook de Cannibale Royale ervaring. Hopelijk tot snel weer bij ons, Un Bisou de Cannibale

BG
5 april 2021

Bezorging was aanvankelijk anderhalf uur te vroeg maar heeft dit netjes opgelost .

Reactie van Cannibale Royale

Hi BG, bedankt voor je beoordeling. We hopen je gauw weer te mogen ontvangen bij ons! Un Bisou de Cannibale

Dave
5 april 2021

Spareribs zoals altijd erg lekker, friet was wel lauw toen het aankwam, waardoor het niet lekker meer smaakte. Bezorging duurde langer dan aangegeven bezorgtijd.

Reactie van Cannibale Royale

Hi Dave, bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de bezorging langer duurde en de frietjes lauw waren. Onze excuses daarvoor. Wij nemen jouw recensie mee in de volgende managers meeting. We hopen je gauw weer te mogen verwelkomen bij Cannibale Royale. Un bisou de Cannibale

Ed
30 maart 2021

Eten was goed, warm. Prima gegeten . Aanrader.

Y Timmer
28 maart 2021

Zoete aardappelfrietjes zijn geweldig! Enorm knapperig en grote portie, zou vergezeld mogen worden door meer saus. Kipburger heerlijk, goed gefrituurde kip en lekker beleg. Maiskolf prima, maar niet bijzonder

Bram
27 maart 2021

Top hamburgers en Supersnel bezorgd!!

Koen
21 maart 2021

Super!

Roel Pique
20 maart 2021

Was top!

Bram
15 maart 2021

Top gerechten, echt heel lekker, perfect bereid en super ingepakt. Absolute aanrader!!

Ange
13 maart 2021

Snel geleverd en zoals altijd heerlijk !

Tobias van Rooijen
13 maart 2021

Helemaal top! Heerlijk gegeten

Alisa
13 maart 2021
Alisa
8 maart 2021
Larry
8 maart 2021

Good food fast delivery

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ernst
3 maart 2021

Spareribs bestelt.Kan beter zeggen Supper ribs.Zijn in mijn ogen de beste van Nederland.Bezorging was ook supper

Arina
3 maart 2021

Heerlijke spare-ribs, het vlees was super mals en viel van het bot af. Voor herhaling vatbaar!

Ross huntrr
26 februari 2021

I ordered fries but they never came

Marios
24 februari 2021

The burger was overcooked and dry. I did not enjoy the chips as they tasted like frozen chips

Shah
18 februari 2021

Kip was zeer goed en juicy en de friet was goed krokant!

esther
14 februari 2021